«Украгроком» — 12 років плідної співпраці
//«Украгроком» — 12 років плідної співпраці

«Украгроком» — 12 років плідної співпраці

Кожна компанія, крокуючи до своєї вершини, проходить різні етапи – становлення, зростання, стабільного розвитку. І лише найкращі, пройшовши великий шлях можуть упевнено посісти місце одного з лідерів ринку. Саме такою є компанія «Украгроком». Вже протягом 12 років вона є однією із найуспішніших на аграрному ринку нашої держави. У чому ж секрет подібного успіху? Про це ми запитали у генерального директора – Валерія Миколайовича ПЛІЧКА.

 – Дванадцять років на ринку – це досить  солідний вік, розкажіть будь-ласка, про шлях, який було пройдено, та результати, яких вдалось досягти?

– Історія розвитку ТОВ «Украгроком» бере свій початок у 1999 році зі створення потужного сільськогосподарського підприємства в Полтавській області. У 2002 р. керівництво компанії спрямувало свої зусилля на розвиток нового напряму діяльності фірми – дистрибуція мінеральних добрив провідних російських та українських виробників. Аби бути якомога ближче до наших покупців у 2002-2010 рр. нами було відкрито мережу власних складів та представництв у Луцьку, Харкові, Черкасах, Полтаві, Херсоні, Генічеську, Тернополі, Дніпропетровську. У 2009 р. було завершено будівництво Черкаського комплексу з фасування та приготування складних сумішей мінеральних добрив. Завдяки проведеній роботі компанія «Украгроком» стала одним із лідерів з поставок мінеральних добрив в Україні. Починаючи з 2008 р., наша компанія почала активну діяльність на ринку засобів захисту рослин України. Результатом втілення активної бізнес-стратегії на цьому ринку стала реєстрація у 2010 р. власної торгової марки засобів захисту рослин – «Грінфорт».
Впровадження у продаж препаратів торгової марки «Грінфорт» дозволило забезпечити клієнтів компанії якісними засобами захисту рослин за доступними цінами.
Отже, за 12 років ми прийняли багато рішень. Іноді вони були досить непростими, та, озираючись в минуле, можу сказати, що всі наші кроки були зроблені не даремно. Сьогодні перед нами стоять нові завдання, до втілення яких ми впевнено прямуємо.

– Якою є компанія «Украгроком» у сьогоденні?

– Інтенсивний розвиток компанії примусив нас докорінно змінити принципи своєї роботи. Дослухавшись до побажань наших клієнтів, ТОВ «Украгроком» визначило своїм головними стратегічним завданням впровадження якісно нового, комплексного агрономічного супроводу клієнтів. Для реалізації вказаної стратегії у кожному представництві компанії було введено посаду агронома-консультанта. В арсеналі кожного з них є багаторічний практичний досвід, необхідне обладнання та програмне забезпечення, за допомогою якого він може допомогти нашим клієнтам у:
✓ розробці індивідуальних систем захисту та впровадженні сучасних технологій вирощування сільськогосподарських культур;
✓ складанні технологічних карт вирощування сільськогосподарських культур та виробничо-фінансового плану підприємства;
✓ розробці системи мінерального живлення на основі агрохімічних аналізів ґрунтів;
✓ проведенні листової діагностики рослин на визначення забезпеченості елементами мінерального живлення з подальшим наданням рекомендацій;
✓ наданні консультативних послуг клієнтам щодо застосування мінеральних добрив, водорозчинних спеціальних мінеральних добрив із мікроелементами, засобів захисту рослин та насіннєвого матеріалу.
До того ж, починаючи з 2012 року ТОВ «Украгроком» планує пожвавити свою діяльність у галузі торгівлі насінням основних сільськогосподарських культур (кукурудзи, соняшнику, ріпаку, сої та ін.). Зараз нами проводяться активні переговори з провідними міжнародними насіннєвими компаніями, і ми впевнені, що проведена робота дозволить забезпечити українських аграріїв високоякісним насінням за доступними цінами.

– Охарактеризуйте, будь-ласка, хто є основними клієнтами Вашої компанії, і в чому полягає особливість ваших пропозицій?

– Клієнтська база нашої компанії налічує більше трьох тисяч аграрних підприємств з площами оброблюваних земель від 50 до 100 тис. га. Для залучення нових та розвитку співпраці з існуючими клієнтами ТОВ «Украгроком» комплексно забезпечує своїх клієнтів усіма необхідними ресурсами (добривами, насінням, засобами захисту рослин, водорозчинними спеціальними мінеральними добривами з мікроелементами) у найкоротший термін зі складів у багатьох регіонах України.
Наступним кроком компанії у напрямку клієнтів та партнерів буде розробка нової вдосконаленої програми лояльності – «Украгроком» назустріч клієнтам». Уже зовсім скоро клієнти компанії зможуть скористатися новими спеціальними умовами та перевагами для постійних покупців, а також системою накопичувальних бонусів для но-вих клієнтів.

– Ви також пропонуєте засоби захисту рослин під торговою маркою «Грінфорт». Розкажіть про неї детальніше.

– Так, дійсно. Ще 2008 року наша компанія почала активне просування на вітчизняний ринок засобів захисту рослин, остаточним результатом якого стало створення та реєстрація власної торгової марки «Грінфорт». Асортимент препаратів «Грінфорт» включає в себе весь спектр засобів захисту рослин – гербіциди, інсектициди, фунгіциди, десиканти тощо. Ми зробили все, аби ці препарати були простими у використанні і доступними за ціною.
Ми приділяємо велику увагу якості, щоб знизити ризики, зберігаємо продукцію «Грінфорт» на складах, які відповідають усім вимогам зберігання засобів захисту рослин. Можу із гордістю сказати, що протягом сезону 2011 р. наші клієнти висловлювали лише позитивні відгуки щодо дієвості препаратів «Грінфорт».

– Звичайно, подібний успіх не був би можливий без кваліфікованого персоналу, чи не так?

– Безумовно. Я дуже вдячний, і ціную роботу кожного із наших працівників. Наша команда – це 160 висококваліфікованих працівників. Ми постійно проводимо семінари, тренінги, навчання співробітників. Основним завданням підвищення кваліфікації менеджерів та агрономів є вивчення новітніх інтенсивних технологій у рослинництві, удосконалення навичок дослідження фітосанітарного стану полів та сільгоспкультур, спілкування з провідними науковцями у галузі рослинництва тощо.

– Зважаючи на все вищезазначене, якими, на Ваш погляд, є стратегічні завдання компанії «Украгроком» на майбутнє?

– Якщо говорити про стратегічні пріоритети розвитку, я би виокремив наступні:
➠ Збереження репутації надійного партнера;
➠ Якісний агрономічний сервіс;
➠ Своєчасність доставки товарів клієнтам;
➠ Подальше розширення мережі представництв із розвиненою інфраструктурою;
➠ Розширення продуктової лінійки засобів захисту рослин торгової марки «Грінфорт»;
➠ Підвищення кваліфікації персоналу;
➠ Удосконалення існуючих та розробка нових програм лояльності.

– Валерію Миколайовичу, що б Ви хотіли побажати клієнтам та партнерам з нагоди 12-річчя компанії «Украгроком»?

– Я хотів подякувати усім за довіру і співпрацю. Протягом багатьох років саме ви були поряд із нами. Без вас неможливий наш розвиток та зростання. Звертайтеся до представництв ТОВ «Украгроком» і будьте впевнені, що, подбавши про урожай разом із нами, Ви отримаєте стабільні та високі прибутки!

2015-07-21T16:04:11+00:0021. 07. 2015|

Оставить комментарий