«Украгроком» – справжнє iм’я плідного партнерства

//«Украгроком» – справжнє iм’я плідного партнерства

«Украгроком» – справжнє iм’я плідного партнерства

Осінь цього року видалася урожайною на знаменні події. Так, один з лідерів аграрного ринку – компанія «Украгроком» у вересні відзначила свою дванадцяту річницю. Дата зобов’язує, недарма ж кажуть, що число 12 символізує древо життя. З якими плодами, досягненнями і перспективами зустріла добре знана в Україні компанія свій ювілей – у розмові з її генеральним директором Валерієм Плічком
 
— Валерію Миколайовичу, з чого треба починати, щоби вийти у лідери агроринку?

– Не скажу за всіх, але ми свого часу відштовхувались від землі. Компанія і веде свою історію саме зі створення потужного сільгосппід- приємства на Полтавщині восени 1999 року. Той досвід власного виробництва й понині є нашим серйозним набутком, котрий дозволяє від А до Я розуміти реальні потре- би землеробів, наших клієнтів і партнерів. З часом ми усвідомили, що компанії є що показати і запропонувати широкому аграрному загалу. Зокрема, досить складно було з якісними добривами, особ- ливо комплексними. Завдяки вивіреній співпраці з провідним російським вироб- ником ВАТ «Міндобрива», українськими партнерами, а також будівництву сучасного комплексу з фасування та при- готування складних сумішей у Черкасах ми зайняли серйозні позиції на цьому ринку. А головне, задовольнили запити наших агровиробників. Значний інтерес викликають і водорозчинні спеціальні мінеральні добрива з мікроелементами нового покоління відомих брендів «Нутрітех» та «Яра», що є у нашому асортименті. Те ж саме із засобами захисту рослин. Попри економічну кризу останніх років, у 2010 р. ми вивели на ринок власну торгову марку – «Грінфорт». Це потужна і високоякісна лінійка препаратів. І, що не менш важливо, вони прості у використанні й доступні за ціною. Вже було чимало відгуків – і всі, повірте, позитивні. Звісно, ми не зупиняємося на досягнутому. Реєструємо три нових препарати, співпрацюємо з кращими виробниками ЗЗР, зокрема компаніями «Байєр», «Басф», «Сингента». З цього року наш продуктовий кошик поповнився насінням провідних селекційних фірм, зокрема, таких як «Сингента» та «Піонер». Взагалі ми з само- го початку тяжіли до ком- плексного задоволення потреб наших клієнтів. І зараз у цьому плані «Украгроком» виходить на якісно новий для ринку України рівень.

 — Не могли би Ви дещо кон- кретизувати цю думку?

– Йти в ногу з ринком – це йти назустріч сільгосп- виробникам, максимально враховуючи їх інтереси. Зараз важко кого здивувати широ- ким асортиментом продукції. І ми збираємося не стільки дивувати, скільки задовольня- ти реальні потреби наших клієнтів. Зараз пріоритетом нашої компанії стає комплек- сний агрономічний супровід – від посіву до урожаю. А голов- ною фігурою стає не просто менеджер з продажів, а саме агроном-консультант. У нас мережа представництв у бага- тьох регіонах, фахівці найви- щого рівня, взагалі високо- професійний, підготовлений штат. Маємо найсучасніше програмне забезпечення, вивірену логістичну систему та інфраструктуру: 12 критих складів загальною площею понад 17 тис. кв. м по всій Україні, потужний автомо- більній парк. І, зрозуміло, широкий та якісний асортимент пропоно- ваних продуктів. І все це має працювати на кінцевого вироб- ника зі стовідсотковим ККД. Власне, йдеться не лише про агрономічний, а й всебічний бізнес-супровід у господар- ствах-партнерах: від розробки виробничо-фінансового плану господарства та його кредиту- вання до відповідального зберігання та реалізації врожаю. Ця стратегія уже успішно відпрацьована в ряді госпо- дарств у декількох регіонах. І ми починаємо її розширювати по всій Україні. А клієнтська база нашої компанії налічує більше трьох тисяч підпри ємств – від невеликих фермерських госпо- дарств до потужних агрохол- дингів. І до кожного у нас індивідуальний підхід. Хочу також звернути увагу на програму лояльності «Украгроком» назустріч клієнтам», яка стартує з наступного року. Вона надає змогу користуватись спеціальними умовами, а також системою накопичу- вальних бонусів.

— Безсумнівно, 12 років – це серйозний привід підбивати підсумки і розставляти пріоритети. З урахуванням всього сказаного вище, що б Ви назвали головним принципом розвитку компанії?

– Ще раз наголошу, що для нас є важливим комплексний підхід, всебічне задоволення потреб сільгоспвиробника. А що стосується принципів, то «Украгроком» найбільше цінує не тимчасові прибутки, а добре ім’я компанії. Така наша філософія. Якщо ви помітили, емблемою нашої лінійки «Грінфорт» є стилізо ваний лицарський шолом. Так от, ми намагаємося бути лицарями навіть у нашому складному бізнесі. Чесність, відповідаль- ність, вміння вчасно прийти на допомогу в скрутну хвилину є запорукою справжнього пар- тнерства та плідної співпраці.

2015-07-21T16:12:24+00:0021. 07. 2015|

Оставить комментарий

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.

This Is A Custom Widget

This Sliding Bar can be switched on or off in theme options, and can take any widget you throw at it or even fill it with your custom HTML Code. Its perfect for grabbing the attention of your viewers. Choose between 1, 2, 3 or 4 columns, set the background color, widget divider color, activate transparency, a top border or fully disable it on desktop and mobile.