«Украгроком» – справжнє iм’я плідного партнерства
//«Украгроком» – справжнє iм’я плідного партнерства

«Украгроком» – справжнє iм’я плідного партнерства

Осінь цього року видалася урожайною на знаменні події. Так, один з лідерів аграрного ринку – компанія «Украгроком» у вересні відзначила свою дванадцяту річницю. Дата зобов’язує, недарма ж кажуть, що число 12 символізує древо життя. З якими плодами, досягненнями і перспективами зустріла добре знана в Україні компанія свій ювілей – у розмові з її генеральним директором Валерієм Плічком
 
— Валерію Миколайовичу, з чого треба починати, щоби вийти у лідери агроринку?

– Не скажу за всіх, але ми свого часу відштовхувались від землі. Компанія і веде свою історію саме зі створення потужного сільгосппід- приємства на Полтавщині восени 1999 року. Той досвід власного виробництва й понині є нашим серйозним набутком, котрий дозволяє від А до Я розуміти реальні потре- би землеробів, наших клієнтів і партнерів. З часом ми усвідомили, що компанії є що показати і запропонувати широкому аграрному загалу. Зокрема, досить складно було з якісними добривами, особ- ливо комплексними. Завдяки вивіреній співпраці з провідним російським вироб- ником ВАТ «Міндобрива», українськими партнерами, а також будівництву сучасного комплексу з фасування та при- готування складних сумішей у Черкасах ми зайняли серйозні позиції на цьому ринку. А головне, задовольнили запити наших агровиробників. Значний інтерес викликають і водорозчинні спеціальні мінеральні добрива з мікроелементами нового покоління відомих брендів «Нутрітех» та «Яра», що є у нашому асортименті. Те ж саме із засобами захисту рослин. Попри економічну кризу останніх років, у 2010 р. ми вивели на ринок власну торгову марку – «Грінфорт». Це потужна і високоякісна лінійка препаратів. І, що не менш важливо, вони прості у використанні й доступні за ціною. Вже було чимало відгуків – і всі, повірте, позитивні. Звісно, ми не зупиняємося на досягнутому. Реєструємо три нових препарати, співпрацюємо з кращими виробниками ЗЗР, зокрема компаніями «Байєр», «Басф», «Сингента». З цього року наш продуктовий кошик поповнився насінням провідних селекційних фірм, зокрема, таких як «Сингента» та «Піонер». Взагалі ми з само- го початку тяжіли до ком- плексного задоволення потреб наших клієнтів. І зараз у цьому плані «Украгроком» виходить на якісно новий для ринку України рівень.

 — Не могли би Ви дещо кон- кретизувати цю думку?

– Йти в ногу з ринком – це йти назустріч сільгосп- виробникам, максимально враховуючи їх інтереси. Зараз важко кого здивувати широ- ким асортиментом продукції. І ми збираємося не стільки дивувати, скільки задовольня- ти реальні потреби наших клієнтів. Зараз пріоритетом нашої компанії стає комплек- сний агрономічний супровід – від посіву до урожаю. А голов- ною фігурою стає не просто менеджер з продажів, а саме агроном-консультант. У нас мережа представництв у бага- тьох регіонах, фахівці найви- щого рівня, взагалі високо- професійний, підготовлений штат. Маємо найсучасніше програмне забезпечення, вивірену логістичну систему та інфраструктуру: 12 критих складів загальною площею понад 17 тис. кв. м по всій Україні, потужний автомо- більній парк. І, зрозуміло, широкий та якісний асортимент пропоно- ваних продуктів. І все це має працювати на кінцевого вироб- ника зі стовідсотковим ККД. Власне, йдеться не лише про агрономічний, а й всебічний бізнес-супровід у господар- ствах-партнерах: від розробки виробничо-фінансового плану господарства та його кредиту- вання до відповідального зберігання та реалізації врожаю. Ця стратегія уже успішно відпрацьована в ряді госпо- дарств у декількох регіонах. І ми починаємо її розширювати по всій Україні. А клієнтська база нашої компанії налічує більше трьох тисяч підпри ємств – від невеликих фермерських госпо- дарств до потужних агрохол- дингів. І до кожного у нас індивідуальний підхід. Хочу також звернути увагу на програму лояльності «Украгроком» назустріч клієнтам», яка стартує з наступного року. Вона надає змогу користуватись спеціальними умовами, а також системою накопичу- вальних бонусів.

— Безсумнівно, 12 років – це серйозний привід підбивати підсумки і розставляти пріоритети. З урахуванням всього сказаного вище, що б Ви назвали головним принципом розвитку компанії?

– Ще раз наголошу, що для нас є важливим комплексний підхід, всебічне задоволення потреб сільгоспвиробника. А що стосується принципів, то «Украгроком» найбільше цінує не тимчасові прибутки, а добре ім’я компанії. Така наша філософія. Якщо ви помітили, емблемою нашої лінійки «Грінфорт» є стилізо ваний лицарський шолом. Так от, ми намагаємося бути лицарями навіть у нашому складному бізнесі. Чесність, відповідаль- ність, вміння вчасно прийти на допомогу в скрутну хвилину є запорукою справжнього пар- тнерства та плідної співпраці.

2015-07-21T16:12:24+00:0021. 07. 2015|

Оставить комментарий