УКРАГРОКОМ
КАР'ЄРА
Компанія «Украгроком» – одна з найбільших компаній аграрного ринку України. Ми займаємо провідну позицію у сфері засобів захисту рослин та поставок мінеральних добрив, динамічно нарощує об'єми реалізації мікродобрив та насіння.
Компанія «Украгроком» – одна з найбільших компаній аграрного ринку України.

ТОВ «Украгроком» займає провідну позицію у сфері засобів захисту рослин та поставок мінеральних добрив, динамічно нарощує об'єми реалізації мікродобрив та насіння.

Сьогодні «Украгроком» – це компанія з різнобічною сферою інтересів, в якій працює більше ніж 200 співробітників, яка має 9 представництв та 17 регіональних складів.

Представництва «Украгроком» розташовані в таких містах України, як: Київ, Харків, Полтава, Дніпро, Луцьк, Черкаси, Тернопіль, Херсон та Одеса.
Серед головних принципів роботи компанії – чесність, відповідальність, прозорість.
Філософія компанії в галузі управління персоналом – це довгострокові інвестиції в наш персонал.
~
Ми зацікавлені в створенні умов, при яких наші співробітники зможуть максимально реалізувати свій потенціал та досягти визначних результатів.
Успіх, визнання, повага та любов клієнтів до компанії «Украгроком» – це результат професійної роботи команди, відповідальне ставлення до власної справи, невпинне прагнення вдосконалюватись та розвиватись.

В нашій компанії працюють люди, які сповнені нових ідей, з прагненням до впровадження інноваційних проектів та плідного співробітництва. Вони амбітні, цілеспрямовані, знають, як досягти успіху, та докладають для цього максимум зусиль.

Компанія зацікавлена в пошуку та залученні в свої ряди цілеспрямованих, ініціативних, енергійних та творчих людей, які вміють працювати в команді, готові до вдосконалення професійних знань та навичок.

Співробітництво з компанією «Украгроком» є гарантією справжнього партнерства та плідного результату!
~
Актуальні вакансії
Ми оперативно оновлюємо вакансії, додавайте цю сторінку до обраних, якщо хочете стати частиною нашої дружньої компанди!
CRM адміністратор (технічна підтримка користувачів - BPM-online, Terrasoft, Creatio) м. Київ
Вид зайнятості: Повна зайнятість
Володіння мовами: Англійська (нижче сережнього)
Контактна особа: Єршова Наталія
Телефон: 0504255190

Основні вимоги:

  • Вища освіта (бажано технічна).
  • Досвід роботи від 1 року адміністратором CRM, координатором CRM (BPM-online, Terrasoft, Creatio).
  • Володіння ПК на рівні впевненого користувача MS Office (Word, Excel, Internet, Outlook).
  • Відмінні комунікативні навички, цілеспрямованість, наполегливість, гнучкість, знання переговорних процесів, проактивність, націленість на результат, системність, аналітичний склад розуму, організованість.

Функціональні обов'язки:

  • Налаштування системи (внесення нових користувачів, візуальне та функціональне налаштування розділів в системі, фізична реалізація розподілу прав доступу по рівням).
  • Навчання користувачів навичкам роботи в CRM (написання Інструкції, тестування користувачів).
  • Аналіз звернень користувачів (збір проблем і розподілення згідно можливості їх вирішення).
  • Налаштування завантаження та вивантаження даних (Excel, 1С).
  • Взаємодія з розробниками CRM.
  • Участь в доопрацюванні та доналаштуванні CRM засобами, які є в наявності в CRM.
  • Аналітична робота, звітність

Компанія пропонує:

  • Високу заробітну плату (за результатами співбесіди).
  • Корпоративний мобільний зв'язок, ноутбук.
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП, соціальні гарантії.
  • Постійне навчання, тренінги, підвищення кваліфікації.
  • Комфортабельний офіс (м. Деміївська).

Телефонуйте 050-425-51-90 і надсилайте резюме.

Чекаємо Вас в нашій команді!

Програміст 1С (Junior, Middle) м. Київ
Вид зайнятості: Повна зайнятість
Володіння мовами: Англійська (нижче сережнього)
Контактна особа: Єршова Наталія
Телефон: 0504255190

Вимоги:

  • Вища освіта
  • Досвід аналогічної роботи від 1-го року
  • Успішний досвід розробки конфігурацій
  • Знання основ бухгалтерського та управлінського обліку
  • Знання принципів інтеграції та обміну даними між інформаційними системами
  • Знання конфігурацій «Управління торговельним підприємством (УТП) для України», «Документообіг»


Обов'язки:

  • Розширення типового функціоналу конфігурації УТП
  • Оптимізація існуючих алгоритмів
  • Взаємодія з проектними аналітиками
  • Аналіз помилок конфігурації та їх усунення
  • Участь в глобальних проектах по автоматизації УТП Управлінського обліку
  • Участь в проекті впровадження CRM bpm-online / Creatio (Terrasoft)
  • Обробка і рішення задач по підтримці користувачів компанії
  • Розуміння і досвід роботи в адмініструванні 1С: УТП 8.2 / 8.3
  • Розуміння і досвід в адмініструванні MS SQL Server
  • Виконання завдань, поставлених керівником відділу і директором департаменту
  • Ведення документації по доопрацюванням


Умови:

  • Корпоративний мобільний зв'язок, ноутбук.
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП, соціальні гарантії.
  • Гнучкий графік: пн.-пт., з 8:00 до 17:00, або з 9:00 до 18:00
  • Постійні можливості для реалізації особистого професійного потенціалу .
  • Комфортабельний офіс (м. Деміївська).
  • Чудовий колектив

Телефонуйте 050-425-51-90 і надсилайте резюме.

Чекаємо Вас в Нашій команді!

Казначей-операціоніст (Клієнт-банк, платежі) м. Київ
Вид зайнятості: Повна зайнятість
Контактна особа: Єршова Наталія
Телефон: 0504255190

Основні вимоги:

  • Вища освіта економічного/фінансового напрямку.
  • Досвід роботи в сфері казначейства/корпоративних фінансів від 2 років.
  • Практичний досвід взаємодії з банками.
  • Впевнений користувач ПК (MS Office). Основні програми: Excel, Word; додаткові програми: 1С (8.2), Клієнт-банк, Інтернет - банкінг.
  • Добре розвинені навички планування та аналізу, системність мислення.
  • Уважність, відповідальність, цілеспрямованість


Функціональні обов'язки:

  • Планування та контроль грошових потоків компанії.
  • Ведення платіжного календарю, контроль виконання бюджету руху грошових коштів.
  • Складання періодичних звітів руху ГК (Cash Flow).
  • Проведення платежів (гривневих та валютних).
  • Придбання валюти, валютний контроль.
  • Супровід експортних та імпортних операцій.

Компанія пропонує:

  • Щомісячний оклад + річний бонус (від виконання ключових показників);
  • Корпоративний мобільний зв'язок;
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП, соціальні гарантії;

Телефонуйте 050-425-51-90 і надсилайте резюме [email protected]

Чекаємо Вас в нашій команді!

Керівник напрямку, продакт-менеджер «Засоби захисту рослин» (продаж) м. Київ
Вид зайнятості: Повна зайнятість
Контактна особа: Єршова Наталія
Телефон: 0504255190

Основні вимоги:

  • Вища агрономічна освіта
  • Відмінні знання ринку продукту (засоби захисту рослин, мікродобрива)
  • Успішний досвід організації просування продукту (засоби захисту рослин, мікродобрива) від 3-х років.
  • ПК: MS-Office (Excel, 1С-8
  • Високі навички ведення переговорів
  • Готовність до відряджень
  • Водійське посвідчення
  • Активність, орієнтація на результат, розвинуті менеджерські компетенції.

Функціональні обов'язки:

  • Формування стратегії та просування продуктів (напрямок «Засоби захисту рослин»).
  • Проведення аналізу ринку, визначення цільової аудиторії і потреб клієнтів. Розвиток довгострокових відносин з кінцевими споживачами продукції.
  • Аналітика конкурентного середовища. Дослідження трендів.
  • Участь у плануванні продажу продуктів на території України. Створення попиту.
  • Участь у формуванні ціни на продукт та визначення умов продажу.
  • Контроль залишків. Оперативне прийняття дій по виходу із неліквідних залишків.
  • Участь у розробці акцій по продукту.
  • Підготовка навчальних та інформаційних матеріалів для навчання агрономів та спеціалістів господарств сучасним технологіям виробництва с/г культур.
  • Інформаційно-консультативна і рекламна діяльність по продукту для менеджерів з продажу.
  • Організація участі компанії у профільних виставках та конференціях.
  • Формування звітів та аналітичної інформації для керівництва компанії.

Компанія пропонує:

  • Високу заробітну плату (за результатами співбесіди), бонуси за результатами продажів;
  • Корпоративний автомобіль, ноутбук, мобільний зв'язок, компенсація пального;
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП, соціальні гарантії;
  • Постійне навчання, тренінги, підвищення кваліфікації;
  • Комфортабельний офіс (м. Деміївська).

Телефонуйте 050-425-51-90 або надсилайте резюме [email protected]

*Резюме без релевантного досвіду роботи в АГРОХІМІЧНОМУ напрямку не розглядатимуться!

Чекаємо Вас в нашій команді!

Менеджер з продажу / збуту (продаж засобів захисту рослин, мінеральних добрив, мікродобрив, посівного матеріалу) м. Вінниця

Вид зайнятості: Повна зайнятість
Контактна особа: Єршова Наталія
Телефон: 0504255190

Основні вимоги:

  • Вища агрономічна освіта.
  • Досвід роботи агрономом або менеджером з продажу в аграрній сфері (продаж ЗЗР, мінеральних добрив, мікродобрив, посівного матеріалу).
  • ПК: MS-Office, 1С-8.
  • Готовність до відряджень.
  • Водійське посвідчення категорій В та С, безаварійний досвід керування автомобілем.
  • Активність, орієнтація на результат, розвинуті менеджерські компетенції, високі навички ведення переговорів.

Функціональні обов'язки:

  • З'ясування потреб клієнтів і створення попиту на продукцію Компанії. Проведення переговорів з існуючими та потенціальними клієнтами.
  • Прямі продажі ЗЗР, посівного матеріалу, мінеральних добрив згідно встановлених цілей та комерційної політики Компанії.
  • Організація якісного супроводу клієнтів: консультації по продукції, фінансуванню; забезпечення власної доставки; присутність на внесенні/застосуванні продукції.
  • Контроль за дотриманням договірних зобов'язань та управління дебіторською заборгованістю.
  • Повний документарний супровід (контроль складання рахунків, підписання договорів, актів; контроль розрахунків та надання необхідних оригіналів документів від клієнтів тощо).
  • Планування та звітність у системі CRM.

Компанія пропонує:

  • Стабільну заробітну плату (ставка + бонуси за результатами продажів);
  • Корпоративний ноутбук, мобільний зв'язок;
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП, соціальні гарантії.

Телефонуйте 050-425-51-90 і надсилайте резюме [email protected]

Чекаємо Вас в нашій команді!

Менеджер з продажу / збуту (продаж засобів захисту рослин, мінеральних добрив, мікродобрив, посівного матеріалу) м. Нова Каховка

Вид зайнятості: Повна зайнятість
Контактна особа: Єршова Наталія
Телефон: 0504255190

Основні вимоги:

  • Вища агрономічна освіта.
  • Досвід роботи агрономом або менеджером з продажу в аграрній сфері (продаж ЗЗР, мінеральних добрив, мікродобрив, посівного матеріалу).
  • ПК: MS-Office, 1С-8.
  • Готовність до відряджень.
  • Водійське посвідчення категорій В та С, безаварійний досвід керування автомобілем.
  • Активність, орієнтація на результат, розвинуті менеджерські компетенції, високі навички ведення переговорів.

Функціональні обов'язки:

  • З'ясування потреб клієнтів і створення попиту на продукцію Компанії. Проведення переговорів з існуючими та потенціальними клієнтами.
  • Прямі продажі ЗЗР, посівного матеріалу, мінеральних добрив згідно встановлених цілей та комерційної політики Компанії.
  • Організація якісного супроводу клієнтів: консультації по продукції, фінансуванню; забезпечення власної доставки; присутність на внесенні/застосуванні продукції.
  • Контроль за дотриманням договірних зобов'язань та управління дебіторською заборгованістю.
  • Повний документарний супровід (контроль складання рахунків, підписання договорів, актів; контроль розрахунків та надання необхідних оригіналів документів від клієнтів тощо).
  • Планування та звітність у системі CRM.

Компанія пропонує:

  • Стабільну заробітну плату (ставка + бонуси за результатами продажів);
  • Корпоративний ноутбук, мобільний зв'язок;
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП, соціальні гарантії.

Телефонуйте 050-425-51-90 і надсилайте резюме [email protected].

Чекаємо Вас в нашій команді!

Директор з продажу (ЗЗР, МкД, насіння, МД) м. Київ
Основні вимоги:

  • Успішний досвід на керівній посаді в дистрибуційній компанії (реалізація ЗЗР, МкД, насіння, МД)
  • Вища освіта (бажано агрономічна, економічна).
  • Вміння чітко ставити задачі та контролювати їх виконання.
  • Досвід управління регіональною командою.
  • Вміння аналізувати та систематизувати великі обсяги інформації.
  • Високі комунікативні навички, досвід проведення переговорів, стресостійкість.
  • Наявність водійського посвідчення кат. «В».


Функціональні обов'язки:

  • Виконання планового прибутку (регіональна команда).
  • Управління і підвищення ефективності роботи регіональної команди ( участь в підборі , навчання, постановка цілей, зворотній зв'язок та оцінка ефективності діяльності менеджерів з продажу).
  • Робота в регіонах (50% - 80% робочого часу).
  • Участь у формуванні комерційної політики та ціноутворення.
  • Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості.
  • Контроль виконання планів продажів (на рік, півроку, місяць, тиждень).
  • Мінімізація залишків продукції.
  • Формування політики в розрізі лімітів по кредитам менеджерів та по кредитуванню клієнтів.

Компанія пропонує:

  • Високу заробітну плату (за результатами співбесіди), бонуси за результатами продажів.
  • Корпоративний автомобіль, оплата пального, ноутбук, мобільний зв'язок.
  • Офіційне працевлаштування згідно КЗпП, соціальні гарантії.
  • Постійне навчання, тренінги, підвищення кваліфікації.
  • Комфортабельний офіс (м. Деміївська).

Телефонуйте 050-425-51-90 або надсилайте резюме [email protected]

Чекаємо Вас в нашій команді!

Приєднуйтеся до нашої команди!
Успіх, визнання, повага та любов клієнтів до компанії «Украгроком» – це результат професійної роботи команди, відповідальне ставлення до власної справи, невпинне прагнення вдосконалюватись та розвиватись.
Про актуальні вакансії ви можете дізнатися на нашій офіційній сторінці у Facebook
Ми завжди раді вітати кваліфікованих фахівців у своїй команді!
Направляйте своє резюме, яке ми внесемо до бази кандидатів, і в разі, якщо в Укароком буде відкрита вакансія, що відповідає Вашому досвіду та знанням, ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Заздалегідь дякуємо за Ваш інтерес. З повагою, Украгроком!
Адреса електронної пошти
Ім’я
Прикласти файл з резюме
Не втратьте можливість долучитися до команди своєї мрії!



В компанії «Украгроком» завжди раді вітати кваліфікованих спеціалістів у своїй команді.




Ви можете направити своє резюме на електронну адресу: [email protected], із зазначенням назви вакансії, на яку Ви претендуєте, і ми обов'язково розглянемо Вашу кандидатуру на предмет відповідності вакансії, яка є в наявності. У випадку, якщо Ви не знайшли для себе прийнятну вакансію, направляйте своє резюме, яке ми внесемо до бази кандидатів, і в разі, якщо в Компанії буде відкрита вакансія, що відповідає Вашому досвіду та знанням, ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
Заздалегідь дякуємо за Ваш інтерес до нашої Компанії!

З повагою,
Департамент управління персоналом